Support
Vind het antwoord op je vraag
Gebruik trefwoorden om je vraag, antwoord of categorie te zoeken.Bestellen
-
Het kan tot 15 minuten duren voordat je een bevestigingsmail binnen krijgt, check ook altijd even je spam. Zeker dat je niets ontvangen hebt? Neem dan contact met ons op, dan kijken we even met je mee.
-
Je ontvangt van ons binnen 15 min na je bestelling een email met je besteloverzicht.
-
In principe kan een bestelling na het plaatsen niet meer gewijzigd worden. Vanwege de snelle doorlooptijden en online afrekenen is wijzigen een lastig proces. Je kunt natuurlijk wel even bellen, we zullen altijd mee denken en bekijken wat we voor je kunnen betekenen.
-
Een bestelling plaatsen is heel gemakkelijk en snel gedaan.
Stap 1: Check je postcode om te zien of bezorgen een mogelijkheid is.
Stap 2: Voeg de producten die je wilt bestellen toe aan je winkelmand.
Stap 3: Bestelling compleet? Ga dan naar de afrekenpagina en rond je bestelling af.
Na het afronden ontvang je van ons een bevestigingsmail met een ordernummer. Bewaar dit ordernummer voor wanneer je vragen hebt over je bestellingen.
-
Wil je om wat voor reden dan ook je bestelling annuleren. Doe dit dan zo snel mogelijk na het plaatsen van je bestelling.
Betaling
-
Indien je je online bestelling op tijd annuleert, of wanneer wij je bestelling annuleren. Dan krijg je via dezelfde wijze waarop je betaald hebt je betaalde bedrag terug. Afhankelijk van de betaalmethode kan de verwerking tot maximaal 10 dagen in beslag nemen.
Indien je te laat annuleert kunnen wij helaas het betaalde bedrag niet terugboeken.
-
Je zult altijd een bevestigingsmail ontvangen wanneer je betaling gelukt is. Zorg ervoor dat je het betaalproces volledig afrondt en check ook altijd even je SPAM folder in je mail. Heb je na 15 min nog geen online bevestiging via de mail, neem dan contact met ons op. Dan kijken wij of we je betaling ontvangen hebben.
-
Uiterlijk binnen 2 dagen na het terugbrengen van de koelboxen wordt de borg teruggestort op uw rekening. We streven ernaar dit proces zo snel mogelijk te voltooien om uw tevredenheid te garanderen.
Bezorging
-
Let op dat tijdens drukte de bezorging van je bestelling wat langer kan duren. Is je bestelling echt niet bezorgd? Neem dan meteen contact met ons op, dan zoeken we samen naar een passende oplossing. Zorg ervoor dat je je ordernummer bij de hand hebt. Het kan natuurlijk zijn dat wij op het moment van contact al gesloten zijn, neem dan de volgende dag tijdens openingstijden even contact met ons op.
-
Helaas maken wij ook wel eens een foutje, controleer daarom altijd even je bestelling. Klopt er iets niet? Twijfel dan niet en neem contact met ons op, we lossen het graag voor je op.
Mijn account
-
Een account is niet verplicht, maar wel heel handig
– Je gegevens zijn vooraf al ingevuld
– Je hebt een handig overzicht van je bestelgeschiedenis
– Gemakkelijk persoonsgegevens (bijvoorbeeld je adres) wijzigen -
Klik op het startscherm op inloggen, kies daarna voor “wachtwoord vergeten”. Hier kun je vervolgens je gebruikersnaam of e-mailadres invullen, je zult nu een email ontvangen met daarin een link om je wachtwoord te resetten.
-
Nee, een account aanmaken om ijs te bestellen is niet nodig. Je kunt ook als gast online ijs bestellen. Het is echter wel erg handig wanneer je een account aanmaakt, zo staan bijvoorbeeld je gegevens al van tevoren ingevuld. Zo wordt online ijs bestellen nog gemakkelijker.
-
Voor het verwijderen van jouw account neem je contact op met ons. Stuur ons een email met je voor- en achternaam, en het e-mailadres waaraan jouw account gekoppeld is.
-
Ga naar de “registratie” pagina via het hoofdscherm of het hoofdmenu. Vul vervolgens je gebruikersnaam, e-mailadres en wachtwoord in en voila, je kunt meteen beginnen met bestellen via jouw eigen account. Het is ook mogelijk om tijdens het afrekenen een account te maken.